вторник, 21 января 2014 г.

Рефлексія модулів 1-2

Розпочалося наше навчання за методом проектів в рамках проекту "Відкритий світ". За вікном накінець-то справжня зима - сніг, сонечко, морозне повітря. Ми навчаємося, отримуємо багато новоі інформаціі. Перший модуль мені допоміг зрозуміти, що проектні технологіі  це те, що потрібно сьогоднішнім дітям, іх можна застосовувати до програми з історіі в кожному класі. Я змогла визначитися з власними цілями навчання в сьогоднішньому проекті, а після його закінчення  зможу організовувати учнів для виконання проектного завдання. Звичайно, новим для мене стало створення блогу, тут я матиму можливість записувати власні враження від навчання, збирати інформацію, яка мені знадобиться в роботі.

КотиПід час роботи з модулем 2 я змогла поміркувати над використанням проектних технологій в навчанні учнів з історіі, вияснити особливість цих технологій і все-таки зрозуміти перевагу іх. Тепер ясно,що метод проектів в першу чергу допомагає розвивати критичне мислення ,навички мислення 21 століття, а саме: синтез, аналіз, оцінювання. Я зрозуміла, що все це в першу чергу дає можливість підвищувати мотивацію до навчання, що потрібно сьогоднішньому учню, , так як повязано з реальним життям молодоі людини. Перевага методу проектів ще і в тому, що він залучає всіх учнів класу до роботи, в залежності від іхнього бажання навчатися та відношенням до навчання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий