четверг, 23 января 2014 г.

Рефлексія модулів 7-8

Наше навчання продовжується!!!

 Інформації дуже багато, а її треба всю запамятовувати. Сьогодні я створювала учнівську презентацію.
 Цікаво було створювати учнівські приклади, але це допомогло мені зрозуміти та уточнити очікування від вивченої теми.
 Побувши в ролі учня, я відчула деякі проблеми

. Я зрозуміла, що учням буває важко. Тепер я розумію учнів, їхню готовність і старанність у навчанні.
 Вважаю, що спільна робота в сітці Інтернет є дуже корисним у навчальній діяльності. Я дізналася багато нового про оцінювання учнівської діяльності
. Я зрозуміла, що дуже важливо перед початком роботи розробити критерії оцінювання та з ними ознайомити учнів обовязково
.
 Сьогодні я створила опитувальник.
 Заняття було дуже цікаве, тому час промайнув швидко.
 Я для себе взяла багато корисної інформації.
Напрацьовану інформацію я розмістила на диску, тепер зможу використати зібрані матеріали.
 Навчалася з задоволенням, не хочеться закінчувати навчання., не хочеться закінчувати навчання.





Коти

Комментариев нет:

Отправить комментарий