четверг, 23 января 2014 г.

Рефлексія модуля 11



Ура!!!! Ось -ось кінець нашого навчання!!! В цьому модулі я завершила та продемонструвала своє портфоліо "Незламний дух еліти української нації".     Для моїх учнів, я вважаю, дуже корисним буде його використання в процесі навчання.
Дякуючи навчанню за програмою  "Intel- навчання для майбутнього"   в рамках національного проекту "Відкритий світ" я познайомилась із проектними технологіями та можливостями, які вони дають, при вивченні історії .
 Я  навчилася створювати блог, робити презентації, поповнила портфоліо,  розширила свої знання яквикористовувати новітні інформаційні та педагогічні технології в навчанні учнів, а також навчилася завантажувати матеріали на Wiki ресурси.  Все це допоможе мені розвинути в учнів навички 21 ст.











Комментариев нет:

Отправить комментарий