Ось ми майже завершили навчання в проекті "Відкритий світ".
9 модуль допоміг мені зрозуміти, яким чином учні можуть розкрити свої здібності та можливості у навчанні, готовність працювати
.
Я сьогодні дізналася багато нового про диференційоване навчання, визначилася з чотирма його напрямками: 1-зміст; 2-процес; 3-результат; 4-навчальне середовище.
Для себе я відмітила, що є досить багато інформації, як працювати з обдарованими дітьми, і майже немає для проблемних дітей, дітей, у яких відсутнє бажання навчатися.
Я дізналася про новий термін-фасилітація(допомога). Я зрозуміла свою роль фасилітатора в цьому проекті.
9 модуль допоміг мені зрозуміти, яким чином учні можуть розкрити свої здібності та можливості у навчанні, готовність працювати
.
Я сьогодні дізналася багато нового про диференційоване навчання, визначилася з чотирма його напрямками: 1-зміст; 2-процес; 3-результат; 4-навчальне середовище.
Для себе я відмітила, що є досить багато інформації, як працювати з обдарованими дітьми, і майже немає для проблемних дітей, дітей, у яких відсутнє бажання навчатися.
Я дізналася про новий термін-фасилітація(допомога). Я зрозуміла свою роль фасилітатора в цьому проекті.
Комментариев нет:
Отправить комментарий